6 سپتامبر 2019

راهنمای ثبت نام در سایت آموزشگاه طلا و جواهر نگین خاتم

راهنمای ثبت نام در سایت آموزشگاه طلا و جواهر نگین خاتم

۱- ابتدا وارد وب سایت زیر شوید:                                                                      www.neginkhatam.ir

۲- دربالای صفحه سمت چپ بر روی ثبت نام کلیک کرده و اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید.( نام کاربری و رمز عبور به دلخواه می باشد).بعد از تکمیل اطلاعات گزینه ایجاد حساب کاربری را کلیک و وارد صفحه شخصی خود خواهید شد.

۳- پس از ایجاد حساب کاربری در قسمت بالای صفحه از قسمت « دوره های آموزشی» دوره آموزشی خود را انتحاب نموده و رزرو را انتخاب می نمایید. همچنین شما می­توانید محتوای آموزشی دوره خود را در همان صفحه مطالعه کرده و پیش زمینه ذهنی خود را آماده نمایید.

۴- دوره انتخابی شما دارای واحد «آزمون و سنجش» می باشد که این آزمون بر اساس معیارها و ضوابط سازمان فی و حرفه ای کشور تدوین گردیده و به رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. لذا هر کاربر فقط ۲ بار میتواند در آزمون ها شرکت نماید.

۵- نمرات آزمون شما به طور اتوماتیک توسط مربی تصحیح و روی اکانت شماقرار می­گیرد.

۶- در صورتی که در سمت چپ صفحه بر روی نام کاربری خود کلیک نمایید پروفایل شما باز گردیده و شما میتوانید کلیه فعالیت های آموزشی خود را در این قسمت مشاهده نمایید.

 ۷- کاربرگرامی شما می­توانید نمونه آثار ساخته شده خود را عکس برداری نموده و در قالب یک عکس (مراحل مختلف ساخت) به دفتر موسسه تحویل نموده تا در روی وب سایت موسسه و نمایشگاه ها (با نام خودتان) به عرصه نمایش گذاشته شده و دیگران آثار شما را مشاهده نمایند.

با تشکر: روحداد

۰۹۱۵۴۸۲۲۶۹۰

۳۸۴۵۸۸۲۳

ارسال پاسخ