18 سپتامبر 2019

زنان کارآفرین

زنان کارآفرین

با پایان یافتن دور دوم انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر، ۱۰ نفر کارآفرین روستایی و ۱۰ نفر کارآفرین شهری با مشارکت جوامع محلی توانستند بیشترین آرا را کسب نموده و به صدر فهرست ۱۱۰ کارآفرین معرفی شده در سایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده صعود کنند.

بر همین اساس در هفته دولت، زنان کارآفرین برتر در دومین دوره انتخابات امروز چهارشنبه با حضور «معصومه ابتکار» معرفی و مورد قدردانی قرار گرفتند.

ابتکار در این مراسم با یادآوری این موضوع که در حال حاضر ۱۲ هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش طرح مهارت افزایی برای کارآفرینی و مشاغل نوین خانگی قرار گرفته اند، خاطرنشان کرد: امیدواریم این طرح ها و برگزاری کارگاه های مهارت آموزی و توان افزایی برای زنان نتایج خوبی به همراه داشته چرا که زنان به عنوان نیروی پیشران می توانند عامل توسعه شوند.

وی ادامه داد: در این راه، نظام بانکی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از همکاری با معاونت امور زنان و خانواده دریغ نکرده و همواره یاریگر ما بوده اند.

این مقام مسئول تاکید کرد: در این کارگروه بسیاری از معضلات و مشکلات فعلی زنان کارآفرین را با مقامات و مسوولان در سطوح مختلف مورد احصاء و بررسی قرار دادیم. از عموم مردم که رای داده و در مسیر توان افزایی زنان گام برداشته اند هم تشکر می کنیم.

وی ضمن ابراز امیدواری از برگزاری بهینه دوره سوم معرفی زنان کارآفرین برتر گفت: پرتال معاونت درگاهی است برای حضور زنان فعال اقتصادی تا بتوانند ضمن معرفی خود و فعالیت های صورت گرفته، از سوی مردم ارزیابی شوند.

اسامی نفرات برتر دور دوم انتخاب زنان کار آفرین برتر با رای مردم و جوامع محلی

در دور دوم انتخاب زنان کارآفرین برتر، عصمت قانعی از شهر مینو دشت استان گلستان، زینب میرلو از استان زنجان، غزاله بختیار پاک زاد از شهر زاهدان، ناهید هاشمی از شهر اشتهارد استان البرز، فاطمه روحداد از شهر مشهد، آزیتا شاکر پاسگزار، مینا جوان، فرانک قضاتی، زینب غلامی و زهرا نقوی از استان تهران، توسط معاون رییس جمهوری معرفی و قدردانی شدند.

همچنین پروین برادران قهفرخی از شهرکرد چهار محال و بختیاری، آمنه سیاری از روستای سربیشه خراسان جنوبی، مریم همت پور از شهر مود خراسان جنوبی، سلماز نخعی از روستای لنگسر کرمان، سهیلا احمدی دستگردی از روستای چالشتر چهار محال و بختیاری، میترا قاسمی راد از شهر میناب هرمزگان، ملیحه نوروز بیگی از روستای فرخد خراسان رضوی، شمسی احمدی از روستای گرو هرمزگان، سیده آسیه صادقی از روستای قاسم آبادگیلان و مینا غلامی از روستای عشرت خراسان رضوی از دیگر برگزیدگان دور دوم انتخابات زنان کارآفرین برتر با رای مردمی بودند.

 

ارسال پاسخ