22 مارس 2021

پیام تبریک مدیر آموزشگاه نگین خاتم

بسم الله الرجمن الرحیم

همکاران گرامی و هنرجویان عزیز

فرا رسیدن رستاخیز باشکوه و پر طراوت بهاری ، مجالی است گرانبها برای حمد و سپاس ایزد منان و زمانی است برای اندیشیدن به خالق لایتناهی و مواهب الهی و نوروز زمانی است برای نو شدن و تازه شدن و حرکت به سوی تکامل؛ بهار این بار نیز به وعده وفا کرد و با درختان سبز و زنده اش، در شکست زمستان، طاق نصرت بست.

سال ۹۹ را با تمام فراز و نشیب ها، غم ها و شادی ها و به خصوص مواجه شدن با شیوع بیماری کووید ۱۹ پشت سرگذاشتیم. در سالی که گذشت مشکلات و موانع ناخواسته بر همه مشاغل اثر گذاشت اما با یاری خداوند متعال و تلاش و ایستادگی مجموعه نگین خاتم تهدیدها را به فرصت‌هایی بی نظیر مبدل ساختیم و با اخذ پروژه های جدید بار دیگر، پرتوان در عرصه رقابت برای سازندگی صنعت طلا و جواهر کشور عزیزمان حاضر شدیم.

همچنین ضمن تشکر از کادرهای درمانی کشور در مقابله با کرونا در حد توان خویش، سعی نمودیم با رعایت مو به موی توصیه های بهداشتی و عزم جدی در پرهیز از شلوغی در محیط موسسه به این فرشتگان زمینی مدد رسانیم و باری هرچند کوچک از روی شانه هایشان برداریم.

اکنون زمان آن است که با تکیه بر تجربه گذشته و افق پیش رو ضمن تداوم گام برداشتن در مسیر رشد و پویایی بی وقفه، خودمان را برای اتمام پروژه های در دست اجرا و انجام پروژه های جدید آماده ساخته و همسو با تحول طبیعت بهترین‌ها را از خداوند متعال مسالت نمائیم. در این میان، و در حالی که همکاران خدوم و صادقم در شعب موسسه نگین خاتم در سراسر کشور می کوشند تا با اجرای دستورات نهادهای متولی در این امر، سهم خویش را در قطع چرخه انتقال ویروس ادا نمایند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ نگین خاتم، فرارسیدن نوروز سال ۱۴۰۰ هجری شمسی تبریک و شادباش عرض نموده و سالی سرشار از موفقیت و سلامتی برای ملت ایران بخصوص کلیه همکاران و هنرجویان گرامی آرزومندم ؛امیدواریم به حول و قوه الهی، سعادت توفیق در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین ملت عزیزمان را داشته باشیم.

فاطمه روحداد

مدیر و موسس آموزشگاه طلا و جواهر نگین خاتم

ارسال پاسخ