آموزش تراش اپال

25 اکتبر 2019

آموزش تراش اپال

آموزش تراش اپال

اپال سنگی از خانواده سیلیس ها می باشد که دارای ساختار بسیار ترد و شکننده ای است و در جدول سختی موهس عدد۶ -۵ به آن اختصاص داده شده است. از آنجایی که این سنگ دارای مقداری آب در بافت زمین شناسی اش می باشد در رنگهای سفید،شیری،آبی،زرد و قرمز و گاهی هم ترکیب با سایر رنگها وجود دارد و از آنجایی که دارای تلالو رنگی می باشد نگاه علاقه مندان زیادی را به خود جذب نموده است .

تراش سنگ اپال با توجه به ترد بودن این سنگ نیاز به دقت و مداومت دارد و گاهی اوقات تراش کاران مدت زمانی را به تراش اپال به صورت اختصاصی می دهند.آموزشگاه گوهر تراشی نگین خاتم اقدام به برگزاری دوره تخصصی تراش اپال در کشور نموده است و علاقه مندانی که تمایل به آموزش تراش این سنگ را به صورت تخصصی دارند میتوانند بعد از گذراندن دوره گوهر تراشی دامله این حرفه را آموزش دیده و از برش تا سایش و جلا را آموزش ببینند.

با توجه به اینکه این دوره به صورت محدود و تخصصی برگزار میگردد علاقه مندان می بایست جهت ثبت نام در این دوره با موسسه تماس گرفته و ثبت نام خود را قطعی نمایند. لذا اولویت با کسانی خواهد بود که زودتر ثبت نام نموده و اقدام به تکمیل مدارک نموده اند.

opals2-2 اپال تراشی

اپال

علاقه مندان میتوانند جهت ثبت نام از طریق ذیل با موسسه تماس حاصل نموده و جهت ثبت نام اقدام نمایند.

۰۵۱۳۸۴۵۸۸۲۳

 

3 پاسخ

  1. Behzad

    با سلام.
    من در شهرستان قوچان ساکن هستم.بسیار علاقمند به تراشکاری گوهر می باشم. لطفا راهنمایی بفرمایید که آیا برای گذراندن دوره های آموزش گوهرتراشی می توان در طی سال تحصیلی اقدام کنم و یا گذراندن دوره را به تابستان و هنگام تعطیلی مدارس موکول کنم.و در ضمن هزینه دوره ها چند است؟ با تشکر

    1. سلام بله شما در هر زمانی که تمایل داشته باشید میتوانید ثبت نام نموده و در دوره های وسسه حضور بهم رسانید. توضیحات هر دوره در قسمت دوره های آموزشی به صورت کامل درج گردیده است.

ارسال پاسخ