آموزش فنی و حرفه ای

28 ژوئن 2019

آموزش فنی و حرفه ای

آموزش  فنی و حرفه ای
آموزشگاه فنی و حرفه ای طلا و جواهر نگین خاتم با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و زیر نظر وزارت کار و امور اجتماعی، با هدف ارائه آموزش روشهای نوین و علمی در ۵ گروه اصلی:

۱- طلا و جواهر

۲- گوهر شناسی

۳- گوهر تراشی

۴- طراحی طلا و جواهر (دستی -کامپیوتری)

۵- ریخته گری ومدل سازی

تأسیس گردیده و با بهره گیری از آخرین و پیشرفته ترین دستاوردها دررشته های مختلف طلا و جواهر سازی و نیز بکارگیری پیشرفته ترین و مؤثرترین روش های آموزش جهت مهیا سازی شرایط مطلوب آموزشی را سرلوحه کار خود قرار داده است .
اعطای گواهینامه بین المللی در رشته های طلا و جواهر سازی، ریخته گری، طراحی طلا و جواهر توسط نرم افزارهای پیشرفته، گوهر شناسی، مخراج کاری، قلمزنی، فروشندگی و تعمیرات طلا و جواهر،تراش سنگ،ارزیاب الماس طبق استاندارد بین المللی و اشتغال بکار پس از آموزش از فعالیت های اصلی آموزشگاه طلا و جواهر سازی نگین خاتم می باشد .
آموزشگاه طلا و جواهر سازی نگین خاتم با هدف کارآفرینی و اشتغال و با کادر آموزشی متخصص و استفاده از اساتید با تجربه فعالیت خود را در زمینه آموزش کلیه رشته های وابسته که به دو صورت تئوری و عملی تدریس می گردد، ادامه می دهد .

در پایان کلیه دوره های آموزشی هنرجویان پس از شرکت در آزمون کتبی و عملی موفق به اخذ گواهینامه بین المللی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور شده و از مزایای قانونی آن نظیر دریافت وام خود اشتغالی بهره مند خواهند شد. همچنین راه اندازی کارگاه های تولیدی، استخدام در کارگاه های بزرگ و معتبر با معرفی آموزشگاه و شرکت در المپیاد طلا و جواهر سازی از دیگر راه های پیش روی هنرجویان محترم می باشد .

کارآفرینی و اشتغال در گروه بزرگ طلا و جواهر هنر ماست

ارسال پاسخ