رویداد شبکه سازی سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی

17 فوریه 2019

رویداد شتابدهی و شبکه سازی سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی

 

رویداد بزرگ شتابدهی و شبکه سازی سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی که در تاریخ ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۷ برگزار شد. اولین رویداد در زمینه صنعت طلا و جواهر به حساب می‌آید که به حق بایستی از دست اندرکاران این پروژه عظیم تقدیر و دست آنان را بوسید.

رویداد شتابدهی  که با حضور محمدرضا کلایی شهردار مشهد و احمد نوروزی رییس کمیسیون اقتصادی شورای شهر در محل نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد، این بار دستاوردهای جدیدی در صنعت سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی از خود برجای گذاشت. این رویداد که با کمی تاخیر آغاز گردید باعث شد تا دوستانی که در این حرفه فعالیت داشتند را پیدا کرده و بایکدیگر وارد گفتگو شوندو این آغازی برای ارتباط موثر و پایدار برای افراد شرکت کننده در این مراسم به شمار می آید.. در این رویداد اکثر فعالان حوزه طراحی جواهرات، گوهر تراشی و گوهر شناسی و فعالان بازار اقتصادی حضور داشتند. در این گردهمایی میزهای گفتمان متشکل از فردی با یک حرفه تخصصی بود که فرصت خوبی برای آشنایی با یکدیگر را پیدا کردند. گوهرتراشان از جذابیت سنگ و طراحان از دنیای شگفت انگیز طراحی سخن به میان آورند.این مراسم از ساعت ۹ صبح آغاز و تا ساعت هفت بعد از ظهر ادامه پیدا کرد. بعد از صرف ناهار هر گروه برروی یک برگه بزرگ که در وسط میز قرار داده شده بود شروع به نوشتن معضلات و مشکلات داخلی و خارجی حرفه خود نموده و در ادامه کار راهنمایان (منتورینگ) با ارائه نظرات تخصصی و کاربردی به رفع برخی از مشکلات پرداخته و در نهایت مسائل باقیمانده مربوط به نبود تجهیزات در حوزه‌های آموزشی، سیاستهای خارجی کشورها ،عدم نبود افراد آموزش دیده و مسائل مالی بودو این عوامل از مهم‌ترین مشکلاتی بود که افراد فعال در این صنعت با آن مواجه بودند.

در پایان این مراسم از سرکار خانم روحداد مدیر و موسس آموزشگاه طلا و جواهر نگین خاتم به جهت همکاری در این  رویداد تقدیر به عمل آمد. امید است که بتوانیم شاهد گسترش روزافزون این گونه مراسم در سال های آتی نیز باشیم.

۲۰۱۹۰۲۱۴_۰۹۴۳۵۸ ۲۰۱۹۰۲۱۴_۱۰۱۵۳۹ ۲۰۱۹۰۲۱۴_۱۱۱۸۴۳ ۲۰۱۹۰۲۱۴_۱۳۳۱۴۶

ارسال پاسخ