طرح جامع آموزش تراش همراه با وام بانکی

25 ژانویه 2019

طرح جامع آموزش تراش همراه با وام بانکی

به استناد تصویب طرح ملی اشتغال خانگی در هنر-صنعت تراش سنگهای قیمتی و ساخت زیورآلات و انعقاد تفاهم نامه فی مابین “آموزشگاه  طلا و جواهر سازی نگین خاتم” و “وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی” و “سازمان فنی و حرفه ای کشور” مقرر گردید طرح ملی اشتغال خانگی در هنرصنعت تراش سنگهای قیمتی و ساخت زیورآلات توسط مجموعه نگین خاتم در سطح کشور اجرا گردد.
شایان ذکر است طرح فوق در سه قسمت ذیل تعریف شده است:

گام اول: آموزش
گام دوم: تولید در قالب مشاغل خانگی
گام سوم: بازاریابی و فروش صادرات محور

در این طرح “آموزشگاه نگین طلا و جواهرسازی نگین” خاتم به عنوان مجری و پشتیبان شرکت کنندگان در طرح، کار مشاوره و هدایت آنها را عهده دار خواهد بود. هر یک از علاقمندان به شرکت در طرح فوق، شامل دریافت مبلغ هشت میلیون تومان وام خود اشتغالی با کارمزد ۴% به همراه شش ماه تنفس خواهند بود که به عنوان سرمایه در گردش در اختیار شرکت کنندگان در طرح قرار خواهد گرفت. طی شش ماه اول که بخش آموزش و توانمندسازی اجرا می گردد، شرکت کنندگان در طرح از پرداخت اقساط مربوطه معاف بوده و پس از شش ماه که آموزش تکمیل گردید و توانایی تولید و کسب درآمد را داشتند شروع به پرداخت اقساط خواهند نمود.

علاقمندان توجه داشته باشند افرادی که موفق به گذراندن دوره آموزشی و دریافت گواهینامه مهارت از سازمان فنی و حرفه ای کشور گردند، با حمایت وزارت محترم کار، از تخفیف مالیاتی و بیمه مشاغل خانگی برخوردار خواهند بود.
مزایای طرح ملی اشتغال خانگی در هنر-صنعت تراش سنگ های قیمتی و ساخت زیورآلات:
۱٫ برخورداری از بیمه مشاغل خانگی
۲٫ مشاوره و حمایت شغلی به مدت ۲ سال
۳٫ برخورداری از وام خوداشتغالی قرض الحسنه
۴٫ اعطای  مدرک بین المللی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای

ارسال پاسخ